Julafton

Nu är det julaftons morgon, och jag har precis öppnat min julklapp jag får i julstrumpan (ja, jag vet att jag kanske börjar bli för stor för det..) I min strumpa låg ett paket och en trisslott. I paketen låg ett läppglans som jag önskat mig, ni vet ett sådant som pumpar läpparna att bli större , med naturliga ämnen såklart! Lize hittade en berlock till sitt armband i sin klapp, så vi är båda nöjda med våran första gåva.

Inatt gav jag och Adam varandra julklappar. Han verkade nöjd med sin fjällräven skjorta som jag köpt och jag fick DH-boxen av honom + en skjortblus och ett par fina tummvantar :) Gissa om jag ville sätta på desperate direkt, jag har ju aldrig sett första säsongen, så vi började kolla på det inatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0