Denna dagen är bra!

Idag har min mamma tagit ledigt från jobbet. Det händer typ aldrig. Hon började dagen med att dra med mig på morgonträning på friskis klockan 08.15, gymmade där en timme och sen fick jag skjuts till skolan. Efter skolan kom hon och hämtade mig och min syster och nu har vi precis ätit mackor med nygjorda köttbullar på. Pappa ska jobba ikväll och tack gode gud för att jag tackade nej till det, för ikväll blir det mat framför tv:n (kycklingspett i thaisås, råstekt potatis, svampsås och rotfrukter och efterrätt kex, ost och frukt) samtidigt som vi ska se en film.
Kan inte min mamma bara bli hemmafru?!

Tjejkväll tonight.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh myspys! Blir riktigt avis, själv väntar matte E på mig. Slutprov på torsdag. Hjälp!

2008-12-08 @ 19:12:08
Postat av: kajsa

ja, herregud vad jag blri avis.....

2008-12-08 @ 20:18:56
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0