Dagens grattis går till Angelica! ;)

Idag har jag och Emmie verkligen slagit rekord i hur man fördröjer en hel dag. Vi var som sagt lediga idag eftersom vi bestämde oss för att skriva religionsprovet på måndag istället. Därför tänkte vi träna. Vi ses i stan 10.30 och då ska vi bara bort till sunlux och sola en snabbis och sen direkt vidare till friskis. Men sen träffar vi Amy och Angelica P och står och snackar med dem en stund, sen kommer vi på att passet börjar ju inte förräns tolv på friskis så vi hinner äta något om vi inte solar. Amy följer med oss till House of Bagels där vi beställer en liten bagel som råkar vara gigantisk. Vi konstaterar att vi aldrig kommer hinna äta upp, så vi struntar i passet och tänker ta gymmet istället.. Det är väldigt trevligt på House of Bagels och vi sitter där en bra stund, Angelica G hinner komma in en sväng och sedan Johanna. Vi bestämmer oss nu för att sola. Men först måste jag bara kolla på en jacka på Aima, som sedan resulterar i lite fler provningar och sedan beger vi oss till solningen. Då är alla solarium upptagna och det blir lite väntetid. Adam kommer dit och lämnar lite saker till ikväll och sedan äntligen får vi sola. Efter det var det raka vägen till friskis och en styrketräningspass riktat mot mage och rygg. Nu äntligen är jag hemma :) Det blir alltså inget pluggande för mig idag men det känns himla skönt att ha tränat. Strax ska jag börja göra mig i ordning inför Angelicas middag/förfest! Jag ser verkligen framemot ikväll!



Jag och Emmie är typ tappade bakom en vagn.. :O


Hipp hipp hurra för Angelica idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0