Buddhism nu eller i helgen?

Ska jag börja plugga religion? Eller ska jag vänta till helgen? ÅH, jag hatar när man själv får bestämma när man ska skriva prov. Just nu kan jag välja att ha prov på fredag eller på måndag. Vad väljer man? Jo, självklart fredag så man får det ur vägen.. men uuh, jag känner inte för att sätt mig och läsa. Jag vill ligga i min säng, kolla igenom en massa bloggar och läsa modemagasin..fast om jag inte gör religionen väntas andra läxor. Det är inte bra att ha det så slappt som vi har haft det de senaste veckorna, för hjärnan kopplar lixom av och orkar inte arbeta när den väl behöver. Ähh, nu får jag väl sätta mig och göra nått. En stund åtminstone..

Idag har jag och Emmie haft ett eget träningspass av benen, på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0