Bara för att skriva något...

Köpte ännu en julklapp till mamsen idag och Sofias julklapp är helt klar nu :) Alltså är det bara Lize och pappa kvar, och kanske lite fler klappar till mamma om jag hittar något. Jag hann även med att byta Naders julklapp. Jag kan även ha funnit min klädsel till lussevakan på fredag och jag köpte en väska som jag ska ha på nyår och ett sött hårband. Sen köpte jag ett paketsnöre till idag, mamma vägrade betala det när jag kom hem, tydligen är jag förbjuden att köpa mer papper och snören? Vill min mamma att julklapparna ska vara fula eller?! I alla fall så var snöret jätte fint och jag har redan användt det ikväll ;)

Nu ska jag somna med marknasföringsboken över huvudet. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0