16 December

Herre jösses vad dagarna springer iväg! Klockan är redan halv nio (?!) Imorse vaknade jag upp hemma hos Adam, kände ni jordbävning? Jag och Adam vaknade av den, och väggarna och fönstret skakade verkligen! I alla fall så åkte jag med Adam in med bussen när han började och startade dagen med ett gympass på friskis. Sen åkte jag in för lite julklappsshopping (och lite till mig själv..) och sen var det lunch med Sofia på Nostalgia och sedan UF-lektion och då var jag och Johanna uppe i stan och letade ny sömmerska till våra ipodfodral, och vi hittade en jätte gullig! Så nu känns det verkligen bra igen! Efter detta åkte vi hem till Andrea och fikade och sen åkte vi in till stan igen och Sofia & Andrea hjälpte mig med ett dilemma jag hade inför julklappsleken som vi ska göra hemma hos farmor. Efter detta träffade jag mamma och Lize och vi gick upp på hälsa&helthet och jag bokade tid för ögonbrynsplockning imorgon och en spray tan till nyår. Sen åkte vi till krogen och åt julbord (känns lite uttjatat nu faktiskt) och äntligen kom jag hem också är klockan såhär mycket?! Ofattbart! Nu ska jag i alla fall slå in jätte många julklappar, hurra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0